9 فیلمی که روز ولنتاین شما را خاص‌تر می‌کند

۹ فیلمی که روز ولنتاین شما را خاص‌تر می‌کند

ولنتاین یک روز خاص است؛ چه در حال و هوای یک عاشقانه دلگرم کننده باشید یا یک کمدی دلچسب، این فیلم‌ها مطمئناً پس زمینه‌ای عالی برای یک جشن روز ولنتاین ارائه می‌دهند. پس به همراه کمی تنقلات و عزیزانتان از دیدن این فیلم‌ها لذت ببرید.

روز ولنتاین یک مناسبت ویژه برای جشن گرفتن عشق و محبت با افراد مهم، دوستان و خانواده است. چه به دنبال یک فیلم عاشقانه برای تماشای با شریک زندگی خود باشید یا فقط به دنبال چند فیلم خوب برای لذت بردن باشید، در اینجا هشت فیلم برای تماشای روز ولنتاین وجود دارد.

الی و نوآ در قایق بر روی دریاچه در فیلم the notebook
فیلم TheNotebook با بازی (ریچل مک‌آدامز) و ( رایان گاسلینگ)

The Note Book

این داستان دلچسب از یک عاشقانه تابستانی و یک عشق مادام‌العمر، یک انتخاب کلاسیک برای روز ولنتاین است. با اجراهای قدرتمند، هر کسی که به عشق واقعی اعتقاد دارد، باید آن را ببیند.    The Notebook یک فیلم رمانتیک- درام آمریکایی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی نیک کاساوتیس است. که بر اساس رمانی به همین نام اثر نیکلاس اسپارکس در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است. در این فیلم رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در نقش زوج جوانی بازی می‌کنند که در دهه ۱۹۴۰ عاشق یکدیگر می‌شوند. داستان آنها در روزگار کنونی توسط یک مرد مسن (با بازی جیمز گارنر) از روی دفترچه‌ای خوانده می‌شود که داستان را برای یکی از ساکنان خانه سالمندان (با بازی گنا رولندز، مادر کاساوتیس کارگردان) تعریف می‌کند.

خلاصه داستان: الی (ریچل مک‌آدامز) که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه والدین خود به شهری کوچک رفته، با نوآ (رایان گاسلینگ) آشنا و عاشق همدیگر می‌شوند. اما مادر الی به این عشق بها نمی‌دهد و…


تام در فلیم 500Days of Summer در نگاه اول عاشق سامر می‌شود
فیلم ۵۰۰Days of Summer با بازی (جوزف گوردون-لویت) و (زویی دشانل)

۵۰۰Days of Summer

این فیلم مستقل عجیب و غریب، فراز و نشیب‌های یک زوج جوان را در حین هدایت رابطه خود دنبال می‌کند. با ترکیبی از طنز، عشق و موسیقی، بهترین انتخاب برای زوج‌هایی است که می‌خواهند داستان عشقی غیرمتعارف‌تری داشته باشند. ۵۰۰ روز از تابستان یک فیلم کمدی- درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ به کاگردانی مارک وب است.

خلاصه داستان: تام اولین بار سامر را در محل کار می‌بیند و در نگاه اول عاشق او می‌شود. مدت کوتاهی نمی‌گذرد که درمی‌یابد دوست دارد تمام عمر را کنار سامر باشد، ولی متاسفانه…

هری و سالی دو دوست قدیمی در فیلم When Harry Met Sally که نهایت عاشق یکدیگر می‌شوند
فیلم When Harry Met Sally با بازی (بیلی کریستال) و (مگ رایان)

When Harry Met Sally

این کمدی رمانتیک کلاسیک به بررسی دوستی دیرینه دو نفر می‌پردازد که در نهایت عاشق هم می‌شوند. این یک فیلم جاودانه است که همچنان یکی از بهترین فیلم‌های روز ولنتاین در تمام دوران است.

خلاصه داستان: هری و سالی سال‌هاست که یکدیگر را می‌شناسند و دوستان خوبی هستند، ولی آنها می‌ترسند که ارتباطشان از بین برود…

پاتریزیو مردی که عاشق زنی مرموز در فیلم Silver Linings Playbook می‌شود
فیلم Silver Linings Playbook با بازی (بردلی کوپر) و (جنیفر لاورنس)

Silver Linings Playbook

یک کمدی درام عاشقانه درباره مردی که پس از یک دوره بیماری روانی، به پدر و مادرش نقل مکان می‌کند و با زنی مرموز آشنا می‌شود.

خلاصه داستان: انستیتو روانی پس از مواجهه با مشکلات مالی مجبور به تغییر در رویه پذیرش بیماران شد. پت سولیتانو، معلم بازنشسته نیز مرخص شده و پیش والدینش باز می‌گردد. پس از بازگشت او تلاش می‌کند تا روابطش با همسر سابقش را بهبود ببخشد که در این حین با تیفانی که مشکل روانی دارد آشنا می‌شود و اوضاع پیچیده می‌شود.

آشنایی هیزل دختر مبتلا به سرطان با  آگوستوس در فیلم The Fault in Our Stars
فیلم The Fault in Our Stars با بازی (شیلین وودلی) و (انسل الگورت)

The Fault in Our Stars

یک عاشقانه تلخ درباره دو نوجوان که در هنگام مبارزه با بیماری لاعلاج عاشق یکدیگر می‌شوند. این درام عاشقانه دلخراش دو بیمار سرطانی جوان را دنبال می‌کند که عاشق می‌شوند و یاد می‌گیرند که قدر زندگی و عشق را در مواجهه با مرگ و میر بدانند. این فیلم به تماشاگران می‌آموزد که زندگی خود را گرامی بدارند و هرگز از عشق دست نکشند، حتی در سخت ترین زمان‌ها.

خلاصه داستان: هیزل گریس لنکستر هیچ‌گاه از زندگی خود سهمی جز بیماری لاعلاج نبرده‌است. در واقع فصل آخر زندگی او با تشخیص بیماری سرطانش نوشته شد، گرچه دارویی جدید با تأثیر معجزه‌آسایی چند سال دیگر را به زندگی او هدیه کرده‌است. اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترز خوشتیپ به گروه حمایت از کودکان سرطانی پیچش داستانی بزرگی رخ می‌دهد و داستان زندگی هیزل وارد فصل جدیدی می‌شود.

موآنا انیمشین موزیکال درباره‌ی یک شاهزاده خانم ماجراجو
انیمشن موزیکال Moana

Moana

این انیمیشن موزیکال سفر یک شاهزاده خانم جوان را دنبال می‌کند که یاد می‌گیرد در حالی که هویت و هدف واقعی خود را کشف می‌کند خود را دوست داشته باشد و بپذیرد.

خلاصه داستان : «موآنا»، تنها فرزند رئیس قبیله، در جایگاه قهرمان داستان، عاشق رفتن به اقیانوس است اما پدرش برای مراقبت از او و مردم جزیره دریانوردی را ممنوع کرده است. موآنا برای نجات جزیره از تاریکی، به­ تنهایی به اقیانوس می‌­رود و …


 

ال وودز با وارنر هانتینگتن نامزدی خود را بهم میزنند در فیلم Legally Blonde
فیلم Legally Blonde با بازی (ریس ویترسپون) و (لوک ویلسون)

فیلم‌های رمانتیک بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند و طرفداران زیادی دارند؛ برترین فیلم‌های رمانتیک نیز می‌تواند برای علاقه‌مندان به این ژانر جذاب باشد.

Legally Blonde

در این کمدی کلاسیک، ریس ویترسپون در نقش ال وودز، یک زن جوان مصمم و با اعتماد به نفس که رویاهای خود را دنبال می‌کند و ثابت می‌کند که وفادار بودن با خودتان کلید خوشبختی است، بازی می‌کند.

خلاصه داستان: «ال وودز» (ویدرسپون) با «وارنر هانتینگتن سوم» (دیویس) نامزد شده‌است. اما «وارنر» از ترس این که دوستان افاده‌ای و خانوادهٔ ثروتمندش، دختر پرشر شوری مثل «ال» را نپذیرند، پیش از رفتن به دانشگاه هاروارد و فارغ‌التحصیلی در رشتهٔ حقوق، نامزدی‌اش را برهم می‌زند. «ال» نیز برای به دست آوردن دوبارهٔ مردش در همان دانشگاه بسیار سخت‌گیر و مقرراتی ثبت نام می‌کند…

Candy درس‌های مهمی در مورد عشق به خود در فیلم Mean Girls می‌آموزد
فیلم Mean Girls با بازی (لیندزی لوهان)

Mean Girls

این فیلم، Candy را دنبال می‌کند که در پیچیدگی‌های جا افتادن و یافتن جایگاهش در میان دختران محبوب، معروف به “پلاستیک”، پیمایش می‌کند. در طول راه، او درس‌های مهمی در مورد عشق به خود و پذیرش، و همچنین اهمیت ایستادگی در برابر قلدری و ظلم می‌آموزد.

خلاصه داستان: «کندی هرون» دختر والدینی جانورشناس است و در آفریقا بزرگ شده. او وارد دنیای جدیدی می‌شود و قانون جنگل در این دنیا معنای جدیدی پیدا می‌کند. که تا ۱۶ سالگی در خانه درس خوانده، حالا باید برای اولین بار به دبیرستان عمومی برود و با سلاح‌های روانی و قوانین نانوشتهٔ دنیای دختران نوجوان امروزی روبرو شود.

فیلم La La Land سفر یک هنرپیشه مبارز و یک نوازنده جاز را دنبال می‌کند
فیلم La La Land با بازی (اما استون) و (رایان گاسلینگ)

La La Land

این موزیکال جذاب سفر یک هنرپیشه مبارز و یک نوازنده جاز را دنبال می‌کند که در لس آنجلس امروزی عاشق می‌شوند. با فیلمبرداری خیره کننده و موسیقی دلربا، “لا لا لند” یک شاهکار رمانتیک جاودانه است.

خلاصه داستان: داستان فیلم درباره دختری به نام میا ( اِما استون ) است. یک بازیگر جوان که منتظر است تا موفقیتی بزرگ نصیبش شود و تبدیل به ستاره‌ای دست نیافتنی در هالیوود شود. میا در مسیر رسیدن به موفقیتش با یک نوازنده پیانو به نام سباستین ( رایان گسلینگ ) آشنا می‌شود که آرزو دارد تا کلوب هنرمندان شخصی خودش را بازگشایی نماید و بتواند معنای حقیقی هنر را در آن به نمایش بگذارد. آشنایی میا و سباستین منجر به ایجاد عشقی رویایی میان آن‌ها می‌شود اما در ادامه عشق آن‌ها دچار چالش‌هایی می‌شود که …

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب